Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ревть Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Ревть Ю. І. Стратегічні підходи до формування туристичного комплексу Закарпаття [Електронний ресурс] / Ю. І. Ревть // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2013. - Вип. 15. - С. 204-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2013_15_46
| 2. |
Шеверя М. Ю. Стратегічний потенціал: підходи до визначення [Електронний ресурс] / М. Ю. Шеверя, Ю. І. Ревть // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2015. - Вип. 18. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2015_18_17
| 3. |
Волощук Н. Ю. Інноваційна модель розвитку територіальної економічної системи [Електронний ресурс] / Н. Ю. Волощук, Ю. І. Ревть // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2019. - Вип. 1. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2019_1_13
| 4. |
Шеверя М. Маркетингова концепція розвитку туристичних послуг Закарпатської області [Електронний ресурс] / М. Шеверя, Ю. Ревть, Ю. Дідович // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2016. - № 10. - С. 154-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2016_10_14 Високий потенціал туристично-рекреаційного комплексу Закарпатської області забезпечує можливість галузі стати основним джерелом поповнення місцевих бюджетів, що є особливо актуальним за умов децентралізації державного управління. Закарпатська область, яка займає вигідне географічне та геополітичне розташування, також є унікальною екологічною системою Заходу України. Досліджувана область є сприятливою зоною для розвитку всіх основних напрямків туризму. Визначено пріоритети та проблеми розвитку туристичних послуг на Закарпатті, передумови застосування маркетингової концепції та комплексу маркетингу в процесі їх реалізації. У результаті проведеного SWOT-аналізу виявлено сильні сторони та перспективні можливості, крім того, передбачені слабкі місця та небезпеки (загрози) туристичної галузі Закарпатської області. Запропоновано ряд заходів, що сприятимуть розвитку туристичних послуг Закарпаття та окреслено основні напрямки реалізації державної політики в галузі туризму.
|
|
|